bambi

Ecco s/s 2013
 
Jag så glad att få berätta att jag och Ecco kommer att ha lite samarbeten i framtiden! Jag älskar verkligen Eccos skor och för mig så betyder Ecco kvalité! Jag hade mina första Ecco-skor i flera flera år och ville aldrig slänga dom för dom var såååå sköna men till slut var jag tvungen och det var nästan med tårar i ögonen...
 
Ecco firar 50 år i år och i och med detta firande så lanserar dom en ny sko som heter Ecco MIND (som ni ser på bilderna). Ecco MIND som är en ny tolkning av den klassiska mockasinen med överdelarna gjorda i mjukt kamelskinn.
 
 
Som ni ser så passar Ecco MIND alla i familjen! Min favorit-kombo är den lila med gula snören!
#1 - Hanna

Jättefina! Jag gillar färger men tycker också att de marinblå skulle passa finfint till jeanskjol och marininspirerad tröja i vår/sommar.

#2 - Caroline Frånlund

jag håller med om att de lila var vansinnigt läckra!!