bambi

En tillplattad favorit
 
Har ni sett denna roliga nyhet?? Delicatoboll i kak-form! Jätterolig och jättegod faktiskt! Smakade verkligen som en tillplattad delicatoboll, kanske något knaprigare inuti än vad än vanlig delicatoboll är.
#1 - Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Det måste testas :) Undrar om jag ska skylla på en craving? :D

#2 - Julia

Dom vill jag prova! :) Har sett dom innan och det känns som en pik till dom som går och trycker sönder dom vanliga delicatobollarna. Lite kul om det nu är så, för det är ju riktigt onödigt att gå och trycka sönder saker som man inte tänkt köpa..

#3 - Hanna

Åh mums! Då kanske man kan äta några extra också, de ser ju så små ut ;)

#4 - BokMamma

Åh de måste jag testa. Jag som älskar delicatobollar.

#5 - Mamma i Stan

sååå goda, smakade för första gången igår. MEN delicato-mannen som berättade om dem sa att det egentligen inte är en delicatoboll som är tillplattad för den är lite annorlunda, som att den är hårdare/knaprigare. men så goood!

#6 - Linda w L2K

Jag hade velat ha kakan lite mindre hård. Eller så är det för att jag är så förtjust i originalet. ;)

#7 - Nena

Och jag som inte gillar originalet eller delicato alls egentligen blev förvånad över hur god denna var! Det bjöds på dessa på andra chansen så nu är den här kakan lite melodifestival för mig?