bambi

Event hos Efva Attling och trevlig middag på East
 
God morgon alla fina bloggläsare! Idag ska jag städa och baka hela dagen för imorgon har jag me&i träff här hemma. Tur att jag träffade finaste Natali igår och laddade batterierna lite. Hon bjöd med mig på ett event hos Efva Attling med bubbel och praliner. Jag hade på mig min nya älsklingströja från Chill Norway, faktiskt mitt allra första Chill Norway plagg som jag har köpt. Kunde inte låta bli att klicka hem den när jag såg det fina budskapet på den, något som jag tror starkt på.
 
 
Natali var som vanligt alltid så tjusig (och hade på sig sina fina Efva Attling smycken).
 
 
Efter eventet i butiken så gick vi vidare till East. Där drack vi drinkar och åt god asiatisk mat. Jag testade en koreansk rätt som heter Bibim bap, som var väldigt god. Det var starka tillbehör, men som tur var låg dom på sidan om (men jag provsmakade allt!). Vi satt där i över två timmar, men när man har trevligt så går tiden så fort!
#1 - Paula´s Blogg

Godmorgon!
Hoppas att det går bra med bakandet idag då :)
Ha en fin dag!

Kram

#2 - Titti

Efva Attlings smycken gillar jag.....fjärilshalsbandet är min favorit.
Trevligt med me&i träff...har några plagg därifrån.
Lycka till med bakandet....
Kram Titti

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh så härligt det låter :-)
Jag var på middag med kollegor igår. Turkisk/persisk mat på Bazaar i Göteborg. Mysigt!!