bambi

Födelsedagspresenter!
Hej alla fina läsare! Puh, jag precis suttit en hel timme och deklarerat! Det är inte det enklaste när man har eget företag. Men nu är det gjort och det känns såååå skönt! 
 
Annars så har jag vaktat nationellt prov (i svenska) och planerat lite lektioner. Men dagen började riktigt bra med detta:
 
 
Jag har tänkt på det lilla födelsedagsbarnet hela dagen och tänkt på hur lyckligt lottad jag är som har två underbara barn och en sån fin make  :)
 
Som ni kanske ser så fick Leah två Nicke Nyfiken filmer och en robot! Hon har nämligen önskat sig en robot. Så jag surfade runt lite och hittade en väldigt enkel robot, som var från 3 år. Den kan åka framåt och sen skjuter även väldigt mjuka skumgummi ringar. Den blinkar och låter lite också. Jag beställde den från Webhallen, som hade det billigaste priset på roboten.
 
#1 - Julia

Härliga bilder! :)

#2 - Jenny - mammaliv i Nashville

Grattis till Leah på 3årsdagen!

#3 - Tess

Grattis till Leah! :-D

#4 - Longevity - en blogg om hälsa

En sådan robot fick min sexåring i julklapp men min tvååring gillar den bäst :-)

#5 - dianasdrömmar

Härlia bilder på en lycklig Leah :) kram Diana

#6 - Annika K

Grattis till Leah! :)