bambi

Hipp hipp hurra! Grattis Leah 3 år!
 
Nu på morgonen så väntar detta på köksbordet vid Leahs plats! Jag svor lite över att jag fick skarva pappret på det stora paketet men jag tror faktiskt inte att hon kommer märka nåt. Tur att det bara är tre hon fyller  ;)
 
 
Men tiden går så fort och jag blir så nostalgisk när jag tittar igenom gamla bilder på Leah. Hon börjar bli så stor! Hon kan prata så mycket nu, åka sparkcykel och klarar av att bre smörgåsen själv! Hon är världens gladaste tjej men kan också vara världens argaste tjej. Hon vet verkligen vad hon vill och hon visar det. Hon lyser alltid upp som en sol och springer till mig och ger mig en stor kram när jag kommer och hämtar på förskolan. 
 
Svårt att förstå att det redan har gått tre år sen hon föddes, men samtidigt så kan jag knappt minnas hur det var innan hon fanns? 
 
Grattis finaste Leah på födelsedagen!
#1 - LILITH - Boktokig mamma med borderline

Stort grattis och med förhoppning om en toppendag!

#2 - dianasdrömmar

Grattis till sötnosen kram Diana

#3 - Malin

Grattis Leah!
Och grattis till 3 år som 2-barnsmamma!

#4 - Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Grattis på stora dagen lilla Lea, imorgon är det min systerdotter som fyller tre år<3

#5 - Teresa

Hej!!Grattis t sötast Leah. Kom ihåg när hon blev född....
Fick se ecco tävlingen Ida, sååå fina väskor.( Var det ngn som vann? svaret var iallafall 2an 1963!!)ha en bra da mvh Teresa

Svar: Tack :)
Ecoo-tävlingen avslutas den 5 maj :)
bambi

#6 - Lesthis gothworld

Stort grattis till henne, hoppas ni alla får en fin dag :)

#7 - Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Hipp hipp hurra för fina Leah idag!
Hoppas hon får en alldeles fantastisk födelsedag!

#9 - Anonym

Grattis Leah!

#10 - Karin

Stort grattis till Leah från oss! Kram!

#11 - Världens bästa Maria

Grattis fina Leah! <3

#12 - Emely Tuväng

GRATTIS till henne! :)

#13 - Julia

Grattis till lilltjejen! Så söt :)

#14 - tindra

Stort grattis lilla söta Leah