bambi

Kalasförberedelser
 
OMG så mycket gott det finns här! Dessertbuffén är hur stor som helst! Häromkvällen så fanns det en sachertårta på dessertbuffén. Riktig god och chokladig med vit choklad flingor runt om. 
 
Alla dessa bakverk inspirerar verkligen mig som älskar att baka och snart så fyller Leah 3 år och då är det kalas! Jag börjar redan nu antecka i mitt huvud vad som ska bakas och inte bakas till kalaset  :)
 
Temat för kalaset är i allafall redan bestämt, Leah som älskar apor kan ju inte ha nåt annat kalas än:
 
 
Detta paket hämtade jag ut dagen innan vi åkte...   ;)
#1 - dianasdrömmar

Mysigt med kalas kram Diana

#2 - Heidi Larsson

Var har du köpt de fina grejorna??? Jag ska planera lillens ettårskalas här framöver. Funderar på Blueberry crumble cake som du gjorde... Måste provbaka nån dag! =) Kram!

Svar: Jag köpte dom från http://www.kalaslagret.se/
Åh, Blueberry Crumble Caken blev såååå god! Hoppas att du också kommer att gilla den :)
bambi