bambi

Lilla Anna och de mystiska fröna
 
När vi kom hem från Egypten så väntade det ett paket hemma från Barnens Bokklubb med den senaste boken om Lilla Anna och Långa Farbrorn nämligen Lilla Anna och de mystiska fröna. Man fick även med en fröpåse med överraskningsfrön och en spade. Även filmen Lilla Anna & Långa Farbrorn som vi redan har sett på bio och som barnen älskade. Filmen har gått om och om igen här hemma så det var verkligen succé!
 
Om man vill köpa ett paket med den nya boken, fröna och spaden så finns det faktiskt på Bokus för 115 kr. Perfekt som present till något barn som fyller år nu på våren.
#1 - Sofi

Fick ni med spaden separat? Eller beställde du den extra?
Är med i samma bokklubb men vi fick ingen spade.
Ha en bra söndag. Sofi

Svar: Jag fick med spaden!
bambi

#2 - Millan - två små och mamma mu

Vi fick också hem det där paketet från bokklubben (mest för att jag glömde avbeställa det). Elton gillade också filmen jättemycket :)

#3 - En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

ÅH, jag ÄLSKADE lilla Anna och långa farbrorn när jag var liten :)

#4 - Soffy

Då kanske jag ska klicka hem det bokpaketet till Skruttan, det verkade kul men eftersom det var inpackat i affären kunde jag ju inte bläddra i boken. Överraskningsfrön är ju alltid kul :)