bambi

Matcha med orange
 
Jag ser verkligen fram emot me&i paketet med allt som jag beställde, bland annat dessa orangea canvasbyxor. Orange verkar verkligen vara en innefärg just nu så det finns massvis med snyggt att matcha till byxorna. 
 
Jag hittade en sån rolig t-shirt hos Polarn och Pyret med orangea och lila elefanter! 
 
Den svarta verktygs t-shirten från me&i har orangea, gula och blåa verktyg. Och man ser denna skymta fram på bilden med byxorna.
 
Den snygga pikétröjan kommer från Ella-k och Tuc Tuc. Zack har denna och han tyckte det var roligt att det var både en döskalle och blommor på den.
 
Sen så hittade jag denna snygga t-shirt zebror, apor och lejon från Molo med snygga orangea kantband.
#1 - Emma

Vilka söta små kläder :) Om du vill köpa något fint till dig själv tycker jag du ska gå in på missgreta.se Ha en fin dag!