bambi

me&i party!
 
Idag var jag värdinna för min allra första me&i visning och det var så trevligt! Det fanns så mycket fint och jag kunde ha köpt nästan allt! Det blev faktiskt mest till mig själv, men barnen har redan så mycket kläder  ;)
 
Tunikan här ovanför med pandan köpte jag till Leah, även byxorna med samma panda i fickan. Sedan så fick Zack ett par canvasbyxor. Jag blev så impad när hon berättade att byxorna var gjorda av samma material som tält och presenningar för senast igår kom Zack hem med ett par byxor med hål i knät. Andra byxorna på bara ett par veckor som har gått sönder.
 
Linda och Martina kikar på kläder
 
 
Jag hade förstås bakat en massa till partyt. Det blev chokladcupcakes med vaniljfrosting i lite olika färger, kladdkaketårta med jordgubbar, chocolate chip cookies och mandeltårta med hallonglasyr (som har lite ovanliga ingredienser i sig vilket gör den väldigt allergivänlig!). Alla recept dyker upp i bloggen inom snar framtid!
 
Tusen tack till alla fina vänner som kom på visningen!
#1 - En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Det där med trasiga byxknän känner jag igen. Plösligt har inte Edvin ett enda par jeans utan hål på knäna ;)

#2 - Mamma till Eddie & Wilton

Choklad tårtan ser ju bara så mumsig ut längtar efter recept på den :0)

#3 - Lisa

Tycker det är så himla kul med me&i-visning, har dock inte haft nån själv den här säsongen.
Mycket mycket snygga kläder var det verkligen. :)

#4 - Caroline, Längtan efter fler barn!

Tunikan var super söt, undrar om jag själv kan tränga ner mig i en sån ;)

#5 - Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Åh dom har så himla mycket fint!

#6 - Tjejmorsan

Tack för en fantastisk eftermiddag och helt ljuvligt fika :) LOVE!!!

#7 - Anna

Får sån nostalgi när jag ser bilderna, var säljare
i tre säsonger för meandi och så kul att de nu satsar stort
även på kläderna till oss mammor, VI behöver ju också
bekväma kläder :-)

Fikan var alltid så uppskattad på träffarna, fint du gjort!

#8 - Hanna

Vad kul med visning! Kläderna ser jättefina ut. :-)