bambi

Två kommentarer
Dom två senaste kommentarerna här på bloggen hade lite samma tema, bakning:
 
 
Dessa kommentarer påminde mig lite på Leahs stundande kalas, för jag har nämligen lite prestationsångest inför det jag har planerat att baka. Vet inte om jag har tagit mig vatten över huvudet. 
 
Kakorna som Erica pratar om är i allafall dessa och om ni inte har testat att baka dom än så - gör det! Men annars måste jag säga att det är väldigt roligt att jag inspirerar så många med min bakning. :)
#1 - Lesthis gothworld

Ja jag har provat massor av dina recept och det är alltid gott! Så dig litar jag helt på när det kommer till recept, både mat och sötsaker. :)

Svar: Va roligt att höra! :)
bambi

#2 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh ja du är en stor inspirationskälla!

Svar: TACK! :)
bambi

#3 - Anna - Mamma till E med albinism å bebis i magen.

Ngt jag saknar lite är att få se ngn bild under bakningen, inte mjöl i en skål ;-) men tex innan det åker in i ugnen :-)

Svar: Ah, men det ska jag försöka fixa! :)
bambi

#4 - Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Nu har jag bakat chocolate chip cookies. Jättegoda!