bambi

Verkligen en stressfri miljö
 

Vi har det verkligen lugnt och skönt här! Ibland vet vi knappt vilken dag det är. Hemma i sverige så brukar barnen fråga på morgon vilken veckodag det är men här är det inget prat om dagar. Det är knappt prat om tider heller. Dom enda tiderna som vi håller lite koll på är när frukost, lunch och middag serveras. Sen så finns det inga klockor någonstans på hotellområdet (förutom i receptionen) så man blir inte konstant påmind om att klockan är si och så mycket. Stor skillnad mot mitt vardagliga liv där mina dagar verkligen är uppstyrda efter klockan, nästan på minuten.

 
 

Idag är det alltså onsdag och om vi hade varit här en vecka så hade det varit vår sista dag idag och så hade vi åkt hem imorgon. Men nu är vi här en vecka till och det känns verkligen underbart! Det är ju påsklov för mig denna vecka och sen har jag tagit ut fyra föräldradagar för jag har egentligen inga semesterdagar (förutom loven).

#1 - Johanna

Förstår att ni har det härligt :-)

Att komma iväg och släppa vardagen är helt underbart!!!

Fortsätt njuta och ha det bäst

#2 - Hondjur

Det verkar helt, helt ljuvligt...
Och ett liv utan klockor... rena drömmen! :))

#3 - Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Det ser riktigt härligt ut! :)