bambi

Äntligen har dom hittat varandra!
 
Åh, det hoppar alltid till i mammahjärtat av glädje när jag ser barnen nära varandra och när dom visar varandra kärlek. 
 
Denna sommar har Zack och Leah verkligen kommit nära varandra. Tidigare så var jag avundsjuk på andra vars barn blev bästis från stunden då lillasyskonet föddes. Här har det varit mestadels bråk men NU. Denna sommar så VILL båda umgås med VARANDRA! (Förut var det mest Leah som ville leka med Zack och Zack ville INTE leka med Leah.)
 
Dom har hittat på lekar tillsammans, lekt i timmar tillsammans utan bråk och kramat varandra och hållt varandra i handen. Det har verkligen varit underbart att se och nu hoppas jag att det håller i sig, även när dom börjat förskolan igen. 
 
Älskar er, mina fina barn <3
#1 - LILITH - Boktokig mamma med borderline

De åren är underbara. Nu börjar mina bli så stora (7 och 9) att den äldre tycker den yngre är barnslig och den yngre tycker att den äldre är tråkig som inte leker på samma sätt längre. Så det blir en hel del tjafs tyvärr.

#2 - Heidi Larsson

Härligt!! =)

#3 - Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Underbart, då finns det hopp om mina två då med andra ord. Herreguuuud så de bråkar 4,5år och 1,5år.

#4 - Dessie - Mamma till ett hjärtebarn & en femkilosbebis

Så mysigt det ser ut :D Mina ungar slår mest på varandra :O

#5 - Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Va mysigt!

#6 - Cissi

Vd härligt!

#7 - Lina

Vi hade ju bilar kalas :) Gillar han inte det? Mysigt ni verkar ha haft det :) Hoppas vi ses snar, kramar

Svar: Nja, han har tröttnat lite på Bilar :)
bambi