bambi

Dagens Leah
 
Som jag har skrivit tidigare så tycker jag att Molo har en av dom allra bästa höstkollektionerna i år. Denna tunika blev jag väldigt kär i och Leah tyckte också om den väldigt mycket. Den heter Crystala Cactus Flower och kostar 299 kr. Jag beställde denna från Lucky Little Me.
 
Till tunikan har Leah leggings med leopardmönster från Mar Mar.
 
#1 - Mamma till Eddie & Wilton

Jätte fina plagg men hade gjort sig bättre var för sig

#2 - Hondjur

Ooh.. Älskar båda!! :)
Det var minsann mycket fint där inne vill jag påstå :)

#3 - DeMarkey - LiveYourDreams!

ååååå vilken fin färg, så vacker färg, precis vad jag gillar.

#4 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Så fin klänning!

#5 - Linda-Matstugan

Snyggt som bara den! Riktiga gladfärger. Äääälskar tightsen/Kramar!

#6 - Anonym

328kr blir det med frakt men det är en fin klänning så jag beställde en fast nu känner jag mig dum för den skulle säkert varit billigare om man köpt via Oii eller Babyshop... Attans!

Svar: Den fanns inte hos Oii!
bambi

#7 - Anonym

Underbar:)