bambi

I paketet från Polarn och Pyret fanns det....
 
I paketet från Polarn och Pyret så låg det en skaljacka och par jeans till Leah. På sistonde har jag tänkt väldigt ekonomiskt och bara köpt saker till Zack (som Leah sen får ärva) så hon blev jätteglad att hon fick lite nya kläder.
 
 
Jackan är ju bara för snygg! Älskar dragkedjorna i olika färger och påminner mycket om Zacks skaljacka som jag köpte i våras men som funkar nu på hösten också.
 
 
Supersnygga och mjuka jeans som jag tror kommer att användas mycket framöver! Ni kanske ser att jeansen ser lite annorlunda ut mot hur jeansen från Polarn och Pyret har sett ut förut? Tidigare har Polarn bara haft vanliga blåa jeans, utan några slitningar eller speciella tvättar men nu har dom kommit ut med två nya "slitningar/tvättar" men dom vanliga blåa jeansen finns kvar.
 
 
Så nu finns jeansen i tre olika färger och två olika modeller (slim och regular).
 
#1 - Fröken M

Vilka fina grejer ! Jag förstår att hon blev nöjd :)
Jag gillar jackan med de olikfärgade dragkedjorna - super snyggt !

#2 - Carolina

Jättefina kläder, älskar jackan, supersnyggt med detaljer som olika färger på dragkedjorna. Kram

#3 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Oj så fin jacka!