bambi

Lekpaket från Micki med höstnyheter!!
 
Jag fick en sån trevlig överraskning igår. När vi var i bowlinghallen så fick jag ett sms att jag hade ett paket att hämta ut. Jag hade ingen aning om vad det var för paket och nyfiken som jag var så ville jag ta reda på det på en gång. Så jag hämtade ut det och det var ett lekpaket från Micki (jag är ju en av deras bloggkompisar) men några höstnyheter!
 
Barnen ville leka direkt med dom och lekte bagare hela kvällen! Det var verkligen superfina leksaker och Micki håller altlid så hög kvalité. Bandet på förklädet kan man enkelt ta loss då det finns kardborreknäppning, likaså med kockhatten. Det känns som om dom alltid tänker på såna små detaljer som gör det enklare för barnen att leka.
 
 
Har ni kollat in Mickis lekmackapär? Perfekta sidan för en regnig helg och vab-dagar. Där finns tips om hur man kan göra croissant av barnsocka och en massa andra roliga tips!