bambi

Ögonfransförlängning - check!
 
Fixade fransarna idag, peppar mig lite inför att semestern snart är slut så jag försöker pyssla om mig själv lite. Det är sueprskönt att ha ögonfransförlängning. Man ser pigg och fräsch ut direkt när man kliver ur sängen. Jag som bara brukar använda mascara brukar inte sminka mig alls när jag har ögonfransförlängning.
 
Jag har gjort det två gånger förut, sist var det nog ett år sen faktiskt. Tror att jag tog längre fransar denna gång. Kom inte riktigt ihåg om det var 11 eller 13 mm jag hade förut så hon satte dit 12 mm. Dom känns väldigt långa så det var nog 11 mm jag hade förut. Nöjd är jag i allafall  :)
 
Jag hade ett presentkort på 50% hos Sweet Ambrosia, så jag passade på  :)
 
Så här såg det ut förut när jag gjorde ögonfransförlängning. Då höll förlängning väldigt länge, men jag är alltid försiktig när jag torkar ansiktet och duttar försiktigt runt ögonen så att jag inte gnuggar mig i ögonen. 
 
Har ni testat att göra ögonfransförlängning nån gång?
#1 - City Mom

Jag har inte gjort själv men min kusin gör och det är super snyggt. Är lite rädd för det då jag sett många som det gått illa för och fått problem, jag träffar många via jobbet men jag håller med det är super snyggt.
Funderar på att testa för att se själv hur det är =)

#2 - caroline

Jag har alltid fransförlängning och jag älskar det!

Är även utbildad fransförlängare så jag jobbar med att göra det på andra :)

#3 - Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Jag gör också fransar och har hållt på nu sedan midsommar och det är beroendeframkallande. Känns så skönt att bara kliva upp o känna sig ganska fräsch =) Synd att dom inte håller sig fina mer än 2-3 veckor bara =)

#4 - Världens bästa Maria

Vad fint det blev! Jag skulle gärna vilja testa men är en "ögongnuggare" och det bästa som finns är när man tvättat bort mascaran och får gnugga sig i ögonen på kvällen :-D Så jag tror inte att det där är så käckt för mig. Har dessutom linser men det borde väl funka ändå visserligen...

#5 - dianasdrömmar

Fint det blev :)jag permenentar /böjer mina på salong det bruar bli bra kram Diana

#6 - Anja

Jag har testat ögonfransförlängning och kan inte sluta ;)
Tänkte göra inför en fest och hade inga planer på att fortsätta MEN jag älskade det och nu går jag till Zezil i Stockholm var tredje vecka :)
Jag skulle rekommendera alla att gå till Zezil, de otroligt populära! :)