bambi

Sommartips: Choklad-jordgubbshjärtan!
 
Så enkelt och det blir så snyggt. Bara att halvera jordgubbarna, fästa med en tandpetare. Doppa i choklad (enklast om man lägger jordgubbarna på en gaffel och doppar) och försiktigt ta bort tandpetaren innan chokladen stelnat.
 
Perfekt också till en romantisk kväll förstås!  :)
#1 - Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥

Jag lovar och svär att mina inte kommer att se ut sådär....de kommer att vara halva med knöglig choklad hahaha. Men bra tips ändå :)

#2 - emma sofie

Vad söta!

#3 - Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Men herreguud så sött och så simpelt att göra =)

#4 - Julia - Nailart

Wow, vad sött! :)

#5 - Emma Uthberg

Åh, det här ska jag testa! Tack!! :D

#6 - Fröken M

Gud va fiffigt !! :)

#7 - dianasdrömmar

Mums, fina dom blev kram Diana

#8 - Annika

Så läckra :)

#9 - Millan - två små och mamma mu

Vad fina! Men jag tror det är ganska svårt, i alla fall för mig :p