bambi

Barcelona here we come!
 
Nu bär det straxt av till Arlanda och flyget mot Barcelona. Vi ska bo väldigt centralt, på Internacional Cool Local Hotel med ett rum med utsikt mot Las Ramblas
 
Vi har ett fullspäckat schema med en massa aktiviteter som Expedia har bokat åt oss som bland annat en Flamenco show och en Tapas walking tour
 
Jag är lite orolig när jag tittar på väderleksrapporten för det står att det är 50% chans för regn imorgon och på fredag... men jag håller tummarna för att det inte blir regn. Det är i allafall varmare och mildare där nere  :)
#1 - Tindra

Ha så kul & njut, sov lite för mig också ;) kram

#2 - Helle / made by Helle

Ha det jättebra och njut. Det är en underbar stad. Missa inte den härliga matmarknaden på La Rambla - La Boqueria, där kan man ströva och smaka länge :-)

Trevlig resa!
Kram

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

Ha det alldeles underbart nu, själv skall jag på jobbresa till Stockholm!!

#4 - Stina

Ha en kanon semester!!
KRAM!!

#5 - Caroline

Hoppas du mår bättre snart igen så du hinner njuta av resan. Barcelona är troligen vårt nästa resmål så ska bli väldigt kul att se vad du kommer med för tips :-)