bambi

Butterfly leaves jumper
Det var evigheter sen jag var inne och fysiskt handlade något Odd Molly plagg. Men idag så blev jag kär i #474 Butterfly leaves jumper som har världens snyggaste rygg med zick-zack mönster.
 
 
Den är rätt så luftig så den är perfekt under våren. Känns som en perfekt vardagströja med en liten speciell touch.
 
 
Jag handlar hela tiden saker till barnen så det var kul att få skämma bort sig själv för en gångs skull. Jag har börjat tröttna på innehållet i min garderob också, känns som jag bara använder samma plagg varje dag så det känns kul med något nytt i garderoben!
 
 
#1 - Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Ja, ibland behöver man köpa något till sig själv också:) Men visst blir det mest till barnet(barnen), för det tycker jag är roligast :D

#2 - Sandra - nykär och nagellacksnörd

Snygg! Och den satt fint på dig också :)