bambi

God morgon lördag!
 
God morgon alla fina läsare! Imorse blev det lite lyxfrukost med smoothie och morotsbröd från Cajsa Warg, som är en jättehäftig matbutik med en massa gott och spännande saker som inte finns i vanliga matbutiker (och mycket ekologiskt).
 
Igår bakade jag Alla Hjärtans Dag kakor (vilket ni som följer mig på Instagram såg - jag heter Bambiblogg där) medans jag hade Melodifestivalen på i bakgrunden. Jag brukar inte se på Melodifestivalen, kanske finalen men inte alla dessa deltävlingarna. Men jag hörde att Sean Banan gick vidare?!? Hur gick det till?? Är det alla barn som röstar på honom?? Men det kanske inte fanns något bidrag som bättre ändå...? Eller vad säger ni?
 
 
 
P.S. Glöm inte att tävla om en årsförbrukning Nutella och kika gärna på mina Tradera-auktioner som slutar imorgon!
#1 - Fröken M - Vinn en Mix & Go Smoothie Blender

Gott !! här blir det hembakt bröd med mixad smoothie till frukost idag :)

#2 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh, jag har nog missat följa dig på instagram, skall kika in där. Finns Cajsa warg på nätet?

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

Hittade dig (madeleinwollnik) fina kakor!

#4 - Paula´z Värld

Godmorgon på dej!

Jag finns även på Instagram :) Som paulazvarld där!

Ha en fin söndag!