bambi

God morgon onsdag!
 
Så här ser barnen ut när dom själva får välja. Kepsen skulle vara så för så har man när man spelar fotboll! 
 
Jag har längtat länge efter denna dag idag. Varför berättar jag senare! Sen så längtar jag massvis till Barcelona, en resa som jag vann hos Expedia och där jag tar med mig min vän Linda. När vi pratar om resan så nämner vi båda två att det ska bli så skönt att sova, haha! Det är sånt man längtar efter som småbarnsförälder! Men vi pratar även om tapas, vin, shopping och sightseeing! Det ska bli så underbart!  :)
 
Nu börjar vi bli friska här hemma... ja, förutom att jag då och då vaknar upp med igenkletade röda ögon! Jag har fått ögondroppar av min läkare men jag är lite dålig på att ta dom regelbundet. Jag tänker att det ska bli bra av sig självt, men det vill det inte riktigt. Imorse så hade jag riktigt ont i mitt högra öga och så här såg det ut efter att jag hade varit vaken i två timmar och ca 75% av det röda hade försvunnit:
 
 
Haha, tror att detta har blivit en kombinerat sjukdoms- och reseblogg  ;)
#1 - Paula´z Värld

Önskar dej en trevlig dag!

Kram

Svar: Tack detsamma! :)
bambi

#2 - Flyttlådan

Åh Leah är så gosig på den där bilden! Hon har ett sånt härligt ansiktsuttryck!
Vad jobbigt med ditt öga, är det ögonfluss som slagit till? Jag gick med ögonfluss en sommar för några år sedan och det verkade aldrig vilja ge med sig (visserligen gick jag aldrig till läkaren, jag körde på att tvätta,tvätta,tvätta ögonen och sprita händerna samt tvätta sängkläderna ofta!).
Vad spännande det ska bli att få höra vad det är för speciellt med denna dag som gör att du längtat efter den så länge! :-) Jag ska hålla mig uppdaterad. Kram

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

Superfin bild! Förstår att du längtar till resan, vem hade inte gjort det :-)
Vad nyfiken jag blev på vad det är för speciellt med idag :-)

#4 - Martina

När jag fick ögoninflammation (egentligen ett sår) så tipsade läkaren mig om att byta örngott på de kuddar jag använde, varje dag.

Ögonen är viktiga, ta hand om dem :-)

#5 - Millan - två små och mamma mu

Namen, ännu en resa snart alltså =) Så himla lyxigt

#6 - Karin

Vilken härlig bild! (på barnen alltså ;) )

#7 - Emely Tuväng

Så söta ungar ni har! :)

Svar: Tack :)
bambi

#8 - Louise mamma till Hugo

Inte kul =(
Hoppas att du blir bättre snart.
Vi har haft det mkt. ng som hjälper bra är att torka med avsvalnat kamomill te. testa det