bambi

Kvällens måste på TV!
 
Ett trevligt blombud väntade på mig när jag kom hem idag! Tillsammans med en trevlig inbjudan till ett event. Det är nog första gången som jag får ett blombud i något bloggsammanhang. 
 
Tisdagarna är lååååånga arbetsdagar för mig så jag är rätt så trött. Men jag ska unna mig en semla och se på det senaste avsnittet av Project Runway (som går alldeles försent på TV för en småbarnsmamma!!).. Jag såg att SVT ska börja sända serien Girls!!! Min absoluta favoritserie just nu!! Jag plöjde dom fyra första avsnitten av andra säsongen i helgen och jag kan inte sluta tänka på den underbara serien, så om ni orkar så bara MÅSTE ni se Girls som går på SVT2 22.30 ikväll!! 
#1 - Jenny - mammaliv i Nashville

Härligt med blommor som piggar upp efter en lång dag!
Och jag håller med dog om att Girls är SÅ bra! Vi är på andra säsongen här & jag läääängtar till varje söndagskväll!

#2 - Hondjur

Somnar nästan -alltid- så fort man hamnar framför tv´n på kvällen.. Därav blir det oftast bara datorn eller en bra bok innan det är natten! :)

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh vad kul! Vad är det för event?

#4 - Helle

Spännande med nytt event och tack för tipset med Tv-serien. Ska försöka snika till mig TVn vid den tiden :-)

Eftersom jag kommenterat dåligt tidigare och läser via Google Reader så har jag missat den fina bilden på dina små här till höger. Jättefin! Har du fotat den själv?

Svar: Hej, förlåt för sent svar! Bilden till höger på Zack och Leah är tagen hos en fotograf :)
bambi