bambi

Lördag
 
Idag så begav vi oss iväg för att handla lite presenter, men även Zack och Leah fick välja varsin leksak. Zack valde Super Mario Party (spel till Nintendo DS) och Leah valde en leksaksmobiltelefon. Vi kikade även in på Polarn o. Pyret. Jag gillar tyvärr inte så mycket från deras vårkollektion, än så länge. Förutom denna klänning, som även Leah gillade, den finns i rött också. Den är lite stor nu, men jag vill att den ska passa till sommaren också.
 
Sen så har vi storstädat hela lägenheten, vilket verkligen behövdes! Imorgon ska hela familjen iväg på skojigheter  på Skansen. Det ser jag fram emot!
#1 - Longevity - en blogg om hälsa

Jättesöt klänning! Själv har jag loppisfyndat idag :-)

#2 - michaela- med syskon i magen ♥

haha..jag vet verkligen aldrig vilket av barnen det är som är på bilden när det bara är ett av dom..men det var altså en liten leah här ;) gillar verkligen klänningen!

#3 - Mia - träning och småbarnsliv

Klänningen är så fin, speciellt den blå varianten. :)

#4 - Emmi

Gud så söt! Undrar bara, har inte du skrivit tidigare att Leah inte ska ha på sig klänningar? Eller är det jag som har missförstått det? :)

Svar: Jag har alltid sagt att jag inte skulle köpa klänning till henne, förrän hon själv kunde bestämma. Så första 1 ½ året eller så hade hon inga klänningar, sen så har hon fått många klänningar från släkt, vänner och när jag har blivit sponsrad. Hon ser sina kompisar ha klänningar varje dag (!!) så hon har blivit väldigt förtjust i klänning och väljer gärna det. Så, jag tänker inte förbjuda henne att ha klänning nu när hon själv önskar det, precis som jag alltid har sagt. Men jag måste erkänna att jag har mjuknat lite i frågan och tycker att det finns en hel del fina klänningar!
bambi

#5 - Katja

Underar som Emmi :) du skrev så en hel om det när ni fick veta att det var en tjej i magen om jag minns rätt. Och även efter det. Vore kul att få läsa vad som ändrats i ditt tankesätt och varför. För självklart får man byta åsikt och ändras :).

Svar: Jag har alltid sagt att jag inte skulle köpa klänning till henne, förrän hon själv kunde bestämma. Så första 1 ½ året eller så hade hon inga klänningar, sen så har hon fått många klänningar från släkt, vänner och när jag har blivit sponsrad. Hon ser sina kompisar ha klänningar varje dag (!!) så hon har blivit väldigt förtjust i klänning och väljer gärna det. Så, jag tänker inte förbjuda henne att ha klänning nu när hon själv önskar det, precis som jag alltid har sagt. Men jag måste erkänna att jag har mjuknat lite i frågan och tycker att det finns en hel del fina klänningar!
bambi

#6 - Lina

Vad roligt att du hittat till min lilla blogg och gillar det jag syr :) Bara hojta till om du blir sugen på att beställa något!

Hoppas ni får en trevlig dag på Skansen!
Med vänlig hälsning, Lina

#7 - Anonym

Klart ungen ska ha klänning om hon vill :-)

#8 - Hanna Karlsson

Vilken fin klänning!

#9 - Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Söt klänning :)