bambi

Paneng, min favorit när det gäller thaimat!
 
En av mina absoluta favoriträtter från Thailand är Paneng! Såååå gott, men inte så enkelt att göra själv (men här finns mitt recept på Paneng om man nu vill prova på att göra det själv). Så jag blev så glad när jag fick hem en ny sås från Kelda för att prova och det var Paneng!! Det smakade riktigt gott också, blev överraskad över hur bra det blev. Perfekt för småbarnsföräldrar när det är så enkelt att göra, bara att tillsätta såsen när man har stekt lite kyckling och grönsaker.  :)
 
 
Vi fick även med ett litet pussel.... med frågan "Får du ihop vardagspusslet?" och när vi la det så var det en bild från vårt bröllop i Thailand  :)
 
#1 - Longevity - en blogg om hälsa

Vad häftigt!! :-)

#2 - michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

ååh. gott! måste jag testa :)

#3 - Titti

Det lät gott.....och enkelt...måste testas!
Kul med pusslet!
Kram Titti

#4 - Tessa i höghuset

Pusslet... oj! Nästan lite creepy att få hem obeställt från ett företag, eller det kanske bara är jag...

Svar: Jag hade skickat bilden till PR-byrån men jag visste inte vad dom skulle göra med bilden ;)
bambi

#5 - Sofia

WOW såå tufft att få bilden som ett puzzel.

Jag är så himla trött på att laga mat eftersom våran lille kille vägrar att äta det mesta, men det här får jag prova.

Kram Sofia