bambi

Trevlig lunchdejt
Dagen idag har haft ett fullspäckat schema, förskolan stängde tidigt, reperatör som skulle komma, mateleverans och på förmiddagen hälsade jag på min fina vän Natali. Hon har rätt så nyligen blivit mamma igen, till lilla Axel och det var så roligt att träffa dom båda!
 
 
Natali bjöd på en jättegod sallad till lunch och vi pratade massor om allt från resor till genus.
 
 
Jag hade med mig en liten present till Natali och hon hade plockat fram en massa gamla kläder från hennes dotter (som är 6 år gammal) till Leah. Jag fick så mycket fint av henne!
 
Jag, idag, i min nya Butterfly leaves jumper!
#1 - Viktoria - Pinkpastry

Mmm ser gott ut och låter som trevliga samtal = )

#2 - Longevity - en blogg om hälsa

Det ser trevligt ut :-)

#3 - Rita

Kul att läsa nästan samma sak i två bloggar eftersom jag följer er båda! :)

#4 - dianasdrömmar

Mysigt, hoppas du fick bebisgosa lite också kram Diana

#5 - Angelica

Vad roligt, jag läser hennes blogg med och visste inte att ni känner varann. Bloggvärlden känns liten ibland :)