bambi

Välkommen vabuari!
Som ni kanske redan vet så kallas ju februari för vabuari för att det är den månaden som det vabbas mest. Nu hoppas jag verkligen att det inte blir så mycket vab för vår del. Det känns som att januari innehöll tillräckligt med sjukdom för hela året!
 
Jag såg att någon hade skrivit på Twitter att januari känns som en hel lång måndag och någon svarade att februari är som en lång tisdag då! Och visst är januari och februari årets segaste månader (enligt mig i allafall) så därför valde vi att vara borta just dom månaderna när vi åkte runt i Thailand i två månader. Det rätt så skönt att "slippa" januari och februari det året!
 
Åh, va jag längtar tillbaka just nu!
#1 - Mia - träning och småbarnsliv

Åh, vad det ser härligt ut! Håller med om att det var bra val av månader att vara borta. :)

#2 - Tindra

Lite ljusare tider man går mot nu & hoppas att vi slipper vabuari ;) kram på er. Ska vi ta en fika snart??

#3 - Anna

VabRuari...... om man nu ska va petig ;-)

#4 - Longevity - en blogg om hälsa

Ja jösses, en kollega åker till Thailand nästa vecka i tre veckor. Hade inte tackat nej till det.

#5 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Burr, jag hoppas vi slipper sjukdom här också. Folk är så kassa på att vara hemma med sina barn till exempel vid magsjuka. De kastar in ungen två sekunder efter att de slutat kräkts, fast man ska vänta 48 timmar. Varför gör folk så? Buhu.
Men jag hade också längtat tillbaka till Thailand om det såg ut sådär. :)

#6 - Rita

Underbar bild! Jag längtar också tillbaka! Det var ju så kul att först få läsa om hela er resa i två månader i sträck och sen åka dit själv i tre veckor direkt efteråt. Det kändes som att man fick njuta länge av Thailand. Härligt! Det var min tredje gång till Thailand men jag ska absolut dit igen. Hur många andra länder jag än besökt ligger Thailand ändå alltid

#7 - Rita

på första plats! (Tryckte iväg kommentaren för tidigt. :) )

#8 - Titti

Just hemkommen efter 4 veckor i Huay Yang Thailand....så skönt "slippa" en vintermånad.
Kram Titti