bambi

Vinnaren av årsförbrukningen av Nutella
Lite sent... men här kommer äntligen vinnaren av en årsförbrukning av Nutella! Vinnaren av hotellvistelsen bestämmer Nutella, så jag återkommer om det!
 
Åh jag fick aldrig Nutella som liten så jag har mycket att ta igen :) 
När jag var barn fick man vara glad att det fanns mat på bordet. 
"Lyx" i form av Nutella och andra godsaker smakade jag bara på om jag var hos nån snäll kompis. 

Men om jag nu skulle ha turen att vinna skulle jag vilja åka till Stockhom och uppleva huvudstaden. 

Kram Sofia
 
Gullungarna igår (båda i me&i)! Zack hjälper sin lillasyster med ett dataspel. Jag älskar att se dom leka tillsammans och samarbeta, för det är inte alltid det är så här lugnt när dom gör något tillsammans!
#1 - Petra

Sötnosar, så koncentrerade dom ser ut! :)

#2 - Sofia ljusglimt

Tack så mycket, vad glad jag blir.

Kram och ha en fin Fredag.

Svar: Jag mailade din mailadress till min kontakt, så jag hoppas att hon hör av sig snart! Säg till om hon inte gör det!
bambi