bambi

27 anledningar till varför barn är jobbiga
 
Haha, va jag skrattade åt denna lista med 27 anledningar till varför barn är jobbiga!! Ni måste kolla in den!! Som maken sa, det är svårt att säga emot anledningarna.....
#1 - karolin

Haha!! Alltså nummer 21..jag känner mig skittaskig men jag garvar verkligen åt den haha! Stackars barn!

#2 - jenny - mammaliv i nashville

hahahah! Oj vilket gott skratt! barn altså! <3

#3 - Tess

Åh, vad jag skrattade :-D Tror jag förlängt mitt liv med ett år nu :-)

#4 - Josefine

Hahahaha, klockrent! :-D

#5 - Emely Tuväng

Haha, så roligt. :)

#6 - Linda

Oj så jag skrattade! Fick kväva det lite i rädsla att väcka lillan som sover i rummet brevid ;)

#8 - Millan - två små och mamma mu

haha det var riktigt kul! =D

#9 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Haha jag skrattade så tårarna spurtade. Tack för det! Mina magmuskler är vältränade nu.

#10 - Erica

Kul!

#11 - Longevity - en blogg om hälsa

Hihi, många igenkänningar rent bildmässigt fast jag tycker ju inte att barn är dumma förstås, tvärtom :-)

#12 - Matilda

HAHA oups skratta så jag skrek!