bambi

Barnshopping i London
 
Jag som hoppades på att det skulle finnas mycket barnshopping i London och det fanns det verkligen! Så många små roliga leksaksaffärer med gammeldags leksaker. Och mycket som inte finns i Sverige.
 
 
Jag blev så nostalgisk när jag såg Jack in the box i en leksaksaffär. Tyvärr så är mina barn lite för stora för den leksaken, annars hade jag köpt den direkt!
 
 
Det var lite roligt att hitta en Muminbutik i Covent Garden Market!
 
 
 
Jag blev helt kär i dessa ursöta Mumin-hängselbyxor! Tyvärr så fanns dom bara i storlekar upp till 2 år.
 
 
Det fanns hur många Muminprylar som helst! Till och med bakformar och kakformar!
 
 
Fina Mumin-väskor och till och med Mumin-schampo!
 
 
Supersöta ärmlösa klänningar i manschester fanns för £30 styck.
#1 - Åsa

Så fina.

När jag bodde där så hade jag ju inte barn...
Man ska kanske åka dit igen nu? Med tom resväska.

#2 - Jo

Åh vilka fina saker! Så kul med grejer som inte finns hemma!