bambi

Big Ben och London Eye
 
Igår så promenerade vi till Big Ben och London Eye. Big Ben är ju riktigt imponerande! Väldigt ståtlig!
 
 
Sen så åkte vi upp i London Eye där man får en härlig utsikt över London. Jag hade lite ångest där uppe. Jag får så lätt dödsångest nuförtiden så det var lite jobbigt att åka upp i den. Men det var roligt att se hur stor London egentligen är!
 
#1 - Fråga Ugglan | Klok som en coffeetablebok

Vad härligt med London! Alldeles för länge sen jag var där!

#2 - dianasdrömmar

Mysigt ni har det :) kram Diana

#3 - En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Vet inte om jag hade vågat åka london eye ... fattar inte att jag blir mer och mer höjdrädd med åren.

#4 - Longevity - en blogg om hälsa

Wow! London är läckert!Fin bild på mannen och barnen!

#5 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Nu längtar jag tillbaka till London. Vad kostade det för er och hur länge ska ni vara borta? Möjligt att du skrivit om det i ett tidigare inlägg, men jag är ju så glömsk. :)

#6 - Tess

London Eye är härligt :-) Åkt den alla tre gånger jag varit i London för att jag alltid haft med mig någon som inte varit där tidigare :-) Har blivit som en fin "invigning" av upptäckandet av staden. Men sådana där skärmar som jag ser på bilderna hade de inte då jag var :-)