bambi

Blonde Angel
 
Jag blev kär i Kevin Murphys produkter första gången jag fick prover och blev helt besatt av schampot och balsamet! Jag blev överlycklig när jag fick chansen att testa och recensera deras nya serie för blondiner - Blonde Angel. 
 
Det som är så häftigt med denna serie är att både schampot och balsamet är lila/blått, lite som när man blonderar håret på salong, så det känns verkligen som att man färgar håret medan jag tvättar det. Perfekt att använda mellan blonderingar för att håret ska fortsätta att ha en fin blondton och inte bli matt och trist!
 
Att schampot och balsamet håller hög kvalité är det ingen tvekan om (för man märker redan skillnad efter en vecka!) men en sak som verkligen gjorde att jag föll för Kevin Murphys produkter är den goda doften! Jag kan gå runt och sniffa på håret hela dagen...haha!
#1 - Susanne

Låter spännande, var köper jag det?

#2 - Amelie

Jag har flera av Kevin Murphy produkter, de är jättebra!

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

Coola flaskor med :-)