bambi

Bröllopsdag <3
Malin gissade rätt! Idag är det min och makens bröllopsdag! Idag för två år sen så befann vi oss på stranden på Koh Lanta och då såg det ut så här:
 
 
Jag älskar verkligen min underbara make och jag är så glad att jag har honom! Han är så omtänksam, snäll och en underbar pappa och make. 11 år har vi varit tillsammans och upplevt så mycket vilket har bara gjort vår kärlek starkare  :)
 
Här kan ni vill läsa mer om vårt Thailandsbröllop, för er som är nyfikna.
#1 - Hanna

Grattis!! :)

#2 - michaela- med syskon i magen <3

nämen åh. GRATTIS!!

#3 - Lesthi

Grattis till er :D

#4 - Linduz

Grattis till er!! =)

#5 - En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Grattis till er på bröllopsdan!
Och två år ... tänk så tiden går fort :)

#6 - jenny - mammaliv i nashville

Åh Grattis på er dag!
Jag hade inte läst om bröllopet så det var väldigt kul att du länkade dit :) Så vackert! <3

#7 - Fröken M

åhh !! underbart !! grattis :)
Igår var det 2 månader sedan jag blev fru på samma strand !
KRAM

#8 - Luxxie - Kreativt kaos

Grattis!!

Jösses, var det två år sedan ni gifte er? Minns fortfarande hur jag kollade in din blogg varje morgon innan skolan och läste om Thailand.

#9 - Malin

Tänk vilket minne man har ibland!!
Så kul för er! Grattis!=)

#10 - Ulle

Grattis på er bröllopsdag!

#11 - Hallontuva

Grattis! Tänk vad tiden går fort :)

#12 - arasen

Oj, är det så länge? Det var ju precis innan erat bröllop jag började läsa din blogg.. Trodde att jag hade läst ett år kanske.. Grattis i efterskott på bröllopsdagen :)