bambi

Champagne och choklad
Zack är fortfarande sjuk idag. Febrig och matt, vill inte äta någonting. Stackarn! Det är jobbigt att se honom sån.
 
Igår var det alltså vår bröllopsdag och vi hade faktiskt riktigt mysigt trots trötthetens tyngd. Vi drack champagne och njöt av chokladpraliner från Godiva (jag tänker alltid på att han i American Psycho äter Godivas...haha). Godivas är en favorit för dom är verkligen underbart goda, men det blir inte så ofta.
 
 
Vi hade även en chokladask från Harrod's framme men det räckte gott väl med en chokladask  ;)
 
 
Vi såg på Allt faller på tv4play och vi båda gillade serien och dens svarta humor. Såg ni på Allt faller, vad tyckte ni om den?
 
 
P.S. Det går att rösta en gång om dygnet på mig i Expedias tävling så gå gärna in där och rösta igen (ni behöver inte fylla i alla era uppgifter igen, det räcker med att trycka på "rösta"). Tack!!!  :)
#1 - Maria Lilja

Jag såg också Allt Faller, men blev lite besviken, hade väntat mig mer =)

#2 - Amie

Jag tycker mycket om din blogg! Läste massor av inlägg under Bambis tankar, och det var verkligen jätte intressant att läsa. Grattis till ett härligt liv!

Svar: Tack! Vilken fin kommentar :)
bambi

#3 - Lina

Har såklart röstat på dig igen ;) Hoppas du vinner, ha en mysig helg, många kramar

#4 - Longevity - en blogg om hälsa

Nu har jag röstat igen!