bambi

China Town, London
 
Igår kväll intogs middagen i China Town här i London. Det är ett härligt kvarter att strosa runt i och det doftar gott från alla restauranger. 
 
 
Vi åt en SUPERGOD nudelmiddag som jag tror är bland den godaste kina-maten jag har ätit! Det fanns ju inga tre-små-rätter på menyn som man är van vid hemifrån och det var mycket som vi aldrig hade hört talas om på menyn. Det var riktigt spännande att testa lite nytt och barnen älskade också maten! Det blev en väldigt billig middag också. Vi betalade bara £22 för oss allihopa.
#1 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Dina barn är väldigt duktiga på mat, har jag fått för mig. Min son går på norskt dagis och är van med varm mat, men på senare tid så vill han bara äta smörgåsar som de andra barnen. När personalen lagar varm mat så äter han som en häst. Jag tycker han är duktig på att äta nyttig mat. Men hur står dina barn inför nya smaker och nya maträtter. Ibland kan det räcka med att det ser lite annorlunda ut så blir min son skeptisk. Äter de bara det som kommer på bordet, eller måste ni be om att de ska äta ibland?