bambi

Ett julpyntat London
 
Eftersom barnen inte ville vila eller sova middag idag så blev det att vi gick runt en massa och upptäckte närområdet. Det är fortfarande julpyntat överallt och så råder det ju rea i stort sett alla butiker så det är ju mycket trevligt att vara i London just nu!
 
 
Det är mycket varmare här än hemma i Sverige, vilket också är skönt. Skönt att slippa overaller och allt sånt!
 
 
Imorgon kommer fler bilder, bland annat på vad vi shoppade idag och från ett museum vi besökte!  :)
 
P.S. Ni kan även följa mig på Instagram så får ni se lite andra bilder från vår resa också! Jag heter Bambiblogg där!
#1 - Hells

Var det London Transport Museum ni var pa? Annars sa rekomenderas det starkt. Ligger vid Covent Garden Piazza ;-)

Svar: Haha, ja, det var just det vi var på! Vi bor ju precis vid Covent Garden :)
bambi

#2 - Therese

Nämen jag skulle också rekommendera Transportmuseet :) Hoppas ni får en trevlig semester här i UK. Visst är vädret milt?

Svar: Ja, väldigt milt och skönt!
bambi

#3 - jenny - mammaliv i nashville

Så mysigt att åka på weekend med familjen! Ha en underbar resa. London är ju en så charmig stad!

#4 - En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Vad härligt att få komma bort en helg nu efter all julstress :)

#5 - felicia

Åh vad härligt att det inte är så kallt! Jag beger mig till London om en timma!

#6 - michaela- med syskon i magen ❤

nej men är ni i london! detta hade jag helt missat. vad skönt för er! hoppas ni har det underbart :)

#7 - Världens bästa Maria

Är jättenyfiken på vad du tycker om resevagnen. Är SÅ sugen på den men för det första är vi ingen resande familj (än, jag vill gärna att vi reser mer än vi gör) och för det andra så var den lite väl dyr för vår plånbok just nu :-/