bambi

Fredag
Det har varit fullt upp här! Min finaste vän Stina sov över här men under natten så kom Zack in till oss rätt så tidigt. Han vred och vände på sig. Jag trodde att det var växtvärk igen men han var så varm. Sen vid frukosten så ville han inte äta något alls och låg bara med huvudet i mitt knä.
 
Så maken fick vabba idag eftersom jag hade tid både hos sjukgymnasten och hos min terapeut under dagen. 
 
Plutten är fortfarande varm och är matt. Stackarn! Jag är supertrött efter natten då Zack inte sov så bra bredvid mig så får se hur länge jag orkar vara uppe och fira med maken ikväll! Vi som har champagne på kylning och allt....
#1 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Så tråkigt. Men det kan bli ganska mysigt ändå. När barnen har lagt sig så skålar ni i ett glas champagne, du somnar i din makes knä och han stryker dig varsamt över pannan och kollar på sitt favoritprogram och tänker att han har det fantastiskt bra ändå. :)