bambi

Harrod's
 
Sen så besökte vi förstås Harrod's! Vilken upplevelse det var! Bara själva byggnaden är ju så vacker! Men det var enormt mycket folk och väldigt trångt. Det är ju väldigt stort och man kan hitta alla tänkbara lyxiga märken där. Det är ungefär som NK x 100.
 
Det var ju rea där just nu, så man kunde fynda jättefina parfymer för £15-£20.
 
 
Barnkläderna är ju väldigt könade här i England. Här ovanför så ser ni barnkläder, som snarare ser ut som vuxenkläder (!!).
 
 
Jag handlade inte mycket på Harrod's men det blev lite i allafall. Barnen fick varsitt plagg från Ralph Lauren sen köpte jag den senaste mascaran från MAC till mig själv (den verkade asbra!) och även en fin chokladask. Men jag hade lätt kunnat spenderat hela reskassan där inne! Det fanns såååå mycket fint!
#1 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh så fina grejer, jag vill med åka till London!!

#2 - Ulle

Åh, vad härligt ni ser ut att ha det. :) Pralinerna hade jag inte tackat nej till! :D

Hoppas ni får en fortsatt härlig resa! Kram

#3 - Världens bästa Maria

Jag var med mamma i London för ett par år sedan och då var vi på Harrods. Vi köpte lite saker till våra hundar, mamma köpte bland annat en cupcake, gjord för hundar. När vi skulle packa våra väskor var de knökfulla så vi fick pressa ihop dem för att de skulle bli godkända av RyanAir. Vi knödde ner saker i de nerpackade extraskorna osv för att få plats med allt. Givetvis pep mammas väska i säkerhetskontrollen och kontrollantens min när hon tog fram en (inplastad såklart) cupcake ur mammas ena sko var obetalbar! :-D Vi förklarade att det var hundgodis men hon bara sa "Yeah Right" och skakade leende på huvudet :-D

#4 - Sandra

Laduree finns ju inne på Harrod's med! Fast du kanske inte är ett så stort fan av macarons? Eller du kanske bor i Stockholm, har glömt det i så fall, ursäkta! Då har ni ju tillgång till de goda macaronerna där. kram

Svar: Jag har sett Laduree på ett par ställen här i London faktiskt! Och jo, jag bor i Stockholm och har besökt Laduree där: http://bambi.alltforforaldrar.se/2012/may/laduree-stockholm.html
bambi

#5 - Nettan

Hej! Vad kul det är att läsa om er London vistelse! Vi åker dit med familjen nästa onsdag! Vet du hur länge rean på Harrods pågår? Blev sugen på afternoon the när jag läste om det också! Tack så mycket för alla tips du delat med dej av!
Ha det bra// nettan

Svar: Den pågår till den 20:e om jag minns rätt!
bambi