bambi

Influensan is in da house
 
Hela familjen är sjuka nu. Jag har legat och svettats och frusit om vart annat under natten. Det är nog bara Zack som inte har feber av oss, istället så är han snorig och röda ögon. 
 
Jag har kommit fram till att det måste vara influensa vi har. Det stämmer väldigt väl in på mina symtom. Jag har ont i hela kroppen, huvudvärk och feber. Hostar även en del. Så, jag ligger här och tycker synd om mig själv...
 
Inte så lätt att ta hand om barnen när man själv knappt orkar röra på sig.
 
För att trösta stackars sjuka Bambi så får ni jättegärna gå in och rösta på mig i Expedias tävling så skulle jag bli jätteglad! Tack!
#1 - Mia - träning och småbarnsliv

Usch, vad jobbigt. Krya på er!

#2 - dianasdrömmar

Stackare stor kram Diana

#3 - Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Stackars er. Hoppas ni mår bättre snart!
Kramar

#4 - Longevity - en blogg om hälsa

Fy vad trist! Milla var sjuk i helgen men vi andra har klarat os än så länge, peppar peppar!!

#5 - Jenny - mammaliv i Nashville

Ååh nej :( stackare! Kryapå!

#6 - stina

Krya på er !!

Tur du påminde mig om tävlingen!!

#7 - emelie med Hugo&Vilma

Jag röstar varje dag på dig! Och hoppas såklart att jag ska vinna ett litet pris jag med ;-)....

#8 - Mika

Krya på er!