bambi

Kalas med Barbapapa-tema
Så där, nu har jag inte feber längre men jag känner mig fortfarande väldigt svag. Jag har inte varit utanför ytterdörren sen i måndags! Haha, det var länge sen jag stängde in mig så här länge! Men idag tvingade jag mig ut i kylan en sväng. Bland annat för att hämta ut paket.
 
Imorgon är Leah bjuden på kalas, med Barbapapa-tema! Åh, va hon har sett fram emot det där kalaset! Så vi måste se till att må bra tills imorgon!! Men jag såg till att beställa en present i kalas-temat och då hittade jag denna roliga te-servis som man själv kan måla! Sen är det bara in i ugnen på 150 grader och så har man sin egna Barbapapa-te-servis. Jag hoppas att födelsedagsbarnet kommer att tycka om det  :)
 
 
#1 - Petra

Vilken rolig grej! Jättesöt servis.
Hoppas du kryar på dej!

#2 - ♥ Tirja ♥

åh vart hittade du det?
Sonen vill så gärna ha en egen servis men alla man kan köpa i butiken här är det prinsessor eller hellokitty på och det vill han inte ha!

Svar: Jag beställde det här. http://www.eurotoys.se/main/index.asp?site=479&vn=200-032789
bambi

#3 - Erica

Fint set, det skulle nog bli rätt 'kreativt' om mina barn fick pensel i handen för att fixa dom där, ha ha.

#4 - Tess

Vilken rolig present! :-)

#5 - Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Krya på dig och hoppas du blir bättre i helgen.

#6 - Hondjur

Oooh! Helt underbart det där ju! Får kanske bli en födelsedagspresent här det .. :)

#7 - Madzine

Hejsan älskar att läsa din blogg!
Nä men vad coolt! :)
Jag älskar barbapapa och det gör även min lilla dotter! :)
Vart hittar men dessa skojiga barbapapa servisen? :)

Kika gärna in på min blogg! :D

Svar: Hej! Tack :) Nu minns jag tyvärr inte vart jag köpte den. Googla så hittar du nog den! :)
bambi