bambi

Måndag
Jag hade verkligen tänkt jobba idag, men jag känner att jag inte klarar av att hålla i lektionerna när jag hostar och känner mig så svag fortfarande efter influensan. Det kan vara rätt så krävande att stå och hålla i en två-timmars lektion. Men jag måste ändå ta och planera lektioner vilket jag tror ska gå bra att göra lite hemifrån. 
 
Men imorgon, då ska jag verkligen försöka ta mig till jobbet. Då får det vara slut på dessa influensa-fasoner!
 
Hoppas att ni får en fin måndag allihopa!
#1 - Jessica Sundberg

Hälsan måste komma i första hand! Krya på dig! Kram!

#2 - Lotta

Man blir ju så otroligt nedtagen av influensa. Det tar tid att komma igen och det är viktigt att ta sig den tiden!

Måste bara säga att jag bakade din Bluberry Crumble Cake till mina barns födelsedag i helgen och den var helt ljuvlig!!! :) Stort tack för receptet! =)

Krya på dig!