bambi

Nyklippta barn
Maken tyckte att Zack började se ovårdad ut i håret med sitt halvlånga hår. Och om maken tycker det då har det verkligen gått långt, för han brukar inte alls bry sig om sånt. Jag tyckte inte att det var någon fara, men så tycker jag alltid att barnen är söta. 
 
Jag kunde inte riktigt stå ut med tanken att våra barn kanske såg ovårdade ut så jag tog och klippte dom båda igår kväll. Men det var lite svårt för Zack säger att han vill ha långt hår, så det blev mest att jämna till det lite. Han fick ha det lite halvlångt över öronen så att det kan växa över dom snart. Jag tyckte det blev rätt så okej på dom båda... kanske skulle sadla om till frisör?  ;)
 
#1 - dianasdrömmar

Sötisar, ja varför inte frisör kunde vara något kram Diana

#2 - Longevity - en blogg om hälsa

Jättefina :-)
Min ena son vill med ha långt hår, han lyckas ganska bra :-)
http://madelein.se/2013/january/med-en-son-som-inte-vill-klippa-sig.html

#3 - Susanne

sötaste blev jättefina.

#4 - Anonym

Men varför kan han inte spara ut håret då han vill det? Det ör 2013 nu, tror inte att man kan se ovårdad ut med långt hår som barn :-) snarare änglalik :-)

Svar: Jo, men han håller på och sparar ut! Jag jämnade bara till det!
bambi

#5 - Anonym

Ser inte vem som är vem av dem:)

#6 - Kaffehörnan

Jättefina blev dom.

#7 - Sigrid

Det blev jättebra :) Sixten vägrar också klippa håret!

#8 - En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Sötnosarna! Måste verkligen toppa håret på mina små med .. men det är lättare sagt än gjort ;)

#9 - Angelica

Åh så fina dom är!
Längesen jag kikade in här och jag inser att jag har saknat din blogg, så nu är jag här igen =)

Vill att min Viggo ska ha långt hår också egentligen, men han har så fruktansvärt tjockt och alldeles spikrakt hår så det bara hänger eller står rakt ut typ =) Är rädd att det inte ska funka när det är tjockt som hästman.
Har Zack tjockt hår? Tycker han är superfin i sitt långa hår i alla fall.

Kram kram! Angelica