bambi

Röjar-Ralf
 
Idag var jag och Zack på bio tillsammans med Linda och Annie. Vi fick se Disneys nya film Röjar-Ralf. Filmen handlar om arkadspel och där är Röjar-Ralf en "onding". Men Ralf inser en dag att han vill också bli hyllad och vara hjälte. 
 
Jag tyckte filmen var helt underbar och det var mycket nostalgi när det refererades till gamla spel. Jag tror att barnen gillade filmen också. Zack släppte inte filmen med blicken i allafall.
 
Idag är sista dagen att tävla om det lyxiga hudvårdssetet från Militus Medical (värde över 1200 kr!!) och på tisdag avslutas Expedias tävling där ni kan vinna en resa värde 7500 kr men också hjälpa mig vinna en resa till Barcelona. Det är slutspurten nu! Det vore jätteroligt att få åka till Barcelona och blogga därifrån och jag hoppas att ni skulle vilja läsa om Barcelona i bloggen! 
#1 - Martina

Min dotter tyckte också att den var bra men hon ryckte till ordentligt några gånger och viskade faktiskt till mig vid ett tillfälle "Jag kanske är lite för liten ibland mamma?" När hon tyckte det var lite läskigt med "insekterna".

#2 - Camilla Pettersson

Jag var också där i dag och såg dig, vi satt på samma rad.. Hihi..
Mina barn gillade filmen jättemycket.. Jag kände soom du nostalgi med de gamla spelen..
Sen tyckte jag hela handligen faktiskt hade ett bra tema.. Även då det ibland kom lite läskiga saker emellan, men i det stora hela var den jättefin och bra..
Kram Camilla

#3 - Hanna

Jag är helt övertygad om att du kommer att vinna expediatävlingen!

Vi var också på bion idag. Jag har inte spelat så mycket spel som yngre, så jag kände inte igen alla figurer, men maken blev nostalgisk!

#4 - Longevity - en blogg om hälsa

Nu var jag inne och röstade på dig igen!

#5 - Caroline, längtan efter fler barn!

Vi var också på bion, tyckte att jag såg dig med :) Jag gillade filmen även om jag mot slutet hade lite svårt att sitta still (Ja, jag är värre än barnen!) Det var första gången jag såg en film i 3D, kan hålla med om att den kan ha varit lite läskig för de minsta barnen men den var bättre än jag hade förväntat mig! :)

#6 - dianasdrömmar

Mysigt med RöjarRalf, O började kräkas på t banan dit så vi fick vända om hem igen...kram Diana