bambi

Saker som ger lycka: vänner och disk!
Vad gör ni en torsdagkväll då? Min gamle vän Stina kommer hit och sover över. Vi har varit kompisar länge och har till och med bott ihop men vi hinner inte träffas så ofta nu när vi bor i olika städer och båda har familj så det känns jätteroligt att hon kommer hit ikväll!
 
Imorgon är en väldigt speciell dag.... berättar mer om det imorgon! Men så länge, om ni vill göra era män lyckliga... här är ett tips:
 
 
P.S. Det går att rösta en gång om dygnet på mig i Expedias tävling så gå gärna in där och rösta igen (ni behöver inte fylla i alla era uppgifter igen, det räcker med att trycka på "rösta"). Tack!!!  :)
#1 - jenny - mammaliv i nashville

Då borde min man vara väldigt lycklig då han alltid får fixa med disken efter maten! ;)

Härligt med en god vän på besök. Det lyser upp vardagen så otroligt mycket!

#2 - Malin

Kanske en bröllopsdag?! =)

Svar: Ja, kanske det.... ;)
bambi

#3 - Ejkej

Irriterar mig bara på att man kallar det att dom "hjälper till" i hemmet. Hur kan en vuxen människa hjälpa till med sysslor i sitt eget hem?Och har man någonsin sagt om en kvinna att hon hjälper till med disken?!

Svar: Ja, det är konstigt att säga så... håller med!
bambi

#4 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Min styvfar älskar att diska. Jag ska få min sambo att göra det också, hehe.
Hälsa till Stina! Längesedan jag såg henne!

#5 - Karin

hahahahahaha
Det där gäller nog inte min sambo! ;)

#6 - En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Känns bra att veta om diskmaskinen skulle paja nån gång .. eller om sambon blir alldeles deppig ;)