bambi

Uppskattar du mitt resebloggande?
Jag vet att i allafall några av er tycker om att följa med mig på mitt resande och nu har ni chansen att hjälpa mig att komma iväg till Barcelona! Jag är nämligen en av bloggarna som är med och tävlar om en resa till Barcelona tillsammans med Expedia. Allt ni behöver göra är att rösta på mig på deras facebook-sida.
 
Jag skulle verkligen bli superglad om ni ville det, för jag älskar verkligen att resa! Och om ni gör det så har även ni chansen att vinna en resa till Barcelona värde 7500 kr!!
#1 - En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Jag har följt eran resa med spänning! Tycker att du bloggar väldigt bra om det som är sevärt och lite, lite har jag faktiskt tjatat på sambon nu om en london resa, haha!

Så det är klart att jag går in och röstar på dig nu!
Kram

Svar: Åh, va GLAD jag blir!!! Tusen tack!! :)
bambi

#2 - Amy

Det har varit jätte intressant att följa er London resa, tyckte samma sak om din resa till USA. :)
Jag har röstat och håller tummarna att du vinner.

Svar: Ååååh, tack!! Va glad jag blir!! :)
bambi

#3 - J

Jag älskar ditt resebloggande, Bambi! Har tipsat om det i min blogg för ett tag sedan. Ska kolla in tävlingen och rösta på dig :).

Svar: Tack!
bambi

#4 - kristin- vivre la vie

har varit himla spännande att följa er resa i london! hoppas du sätter samman en guide med tips man inte får missa när man är där :) Är själv himla sugen på staden!

Svar: Ja, men det är en bra idé! Ska försöka fixa ihop en guide :) Och rösta gärna på mig! :)
bambi

#5 - Världens bästa Maria

Självklart ska jag rösta! Har gillat ditt Londonbloggande och ska spara massa tips inför nästa besök. Att jag även vill besöka Barcelona någon gång inom en snar framtid gör ju att jag bara måste rösta, så att du kan skriva fler tips jag kan ha nytta av. Min röst blir alltså en väldigt självisk röst :-D

Svar: Haha, det gör inget! ;) Tack för rösten!! :)
bambi

#6 - Missparkas

Självklart får du min röst med en gång!

Kommenterar så sällan (läser alltid bloggar via google reader på min telefon) men jag måste säga att just denna "bloggserien" när ni var i London var kanon!
Och som de ovan skrivit så blir jag SÅ sugen. Bodde i London ett år när jag var 20. Men det är ju en väldig skillnad på att vara 20 och resa eller att resa med 4 barn (som jag har :)) Men jag längtar så oerhört mycket tillbaka. Och din bloggning därifrån var mycket inspirerande (med mycket bra tips).

Tack :)

#7 - Emelie med Hugo&Vilma

Givetvis röstat på dig! Älskade din bloggning från London!

#8 - Lesthi

Jag röstade på dig såklart :D dina london-inlägg var helt awesome!

#9 - Sofia

Nu har jag röstat på dig! Har tyckt att din London-bloggning varit superrolig och intressant :)

#10 - Jenny - mammaliv i Nashville

Jag tycker det är jättekul med reseinlägg då jg själv älskar att resa. Ska klicka in & rösta på dig :)

#11 - Longevity - en blogg om hälsa

nu har jag röstat på dig!!

Svar: Tusen tack!! Va gulligt av dig :)
bambi

#12 - Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Såklart jag röstar på dig:)

#13 - ankan

Jag tänkte skriva en kommentar redan innan detta inlägg om hur bra jag tycker du har bloggat om London! Verkligen alltså! Tycker din blogg är jättebra rent generellt, med spridda områden som intresserar mig - det är väl därför jag gillar den.:-)

Londonbloggandet kom i rätt tid också, jag ska åka dit nästa vecka så shoppingtipsen var välkomna, även boendesidan var ny för mig - den kan jag mycket väl tänka mig att nyttja vid ett senare tillfälle.

Nu ska jag lägga dagens röst på expedia :-). Kanske ska du upplysa om att man kan rösta en gång per dag!?

Lycka till, och fortsätt blogga!

#14 - Milla

Har röstat både igår och idag! Jag älskar barcelona, fantastisk stad. Jag gillar dina reseinlägg för du skriver om precis det man vill veta :)