bambi

Bak-terapi
 
Efter alla konstigheter igår så känns det som om jagf behöver lite ordentlig bak-terapi. Det är rätt så avslappnande att baka tycker jag. Fokus blir bara på bakande och man har svårare att tänka på jobbiga saker. Jag ska sätta mig ikväll och planera midsommarmenyn. Det kommer att bli en härlig midsommar med en massa gott, det vet jag!  ;)
 
#1 - Fröken M

Det skulle behövas ett ORDENTLIGT terapibak här oxå !! Kram

#2 - LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag bakar eller städar när jag behöver stänga av hjärnan ifrån grubblerier

#3 - Beatrice, en nybliven tvåbarnsmamma

Ja, jag tänkte lite bakterapi här idag också :)

#4 - arasen

Har du något bra recept på fika som man kan bjuda på bröllop? Helst lite "finare" (alltså inget man kanske bjuder på en vanlig vardag). Det ska vara helt nötfritt och gärna något man kan baka några veckor innan. Glasyr kan fixas dagen innan.. Månaden är augusti (om det finns nåt speciellt för säsongen)