bambi

Dagens tips: Rea på Hunter!!
 
Missa inte Campadres kampanj på Hunter idag! Tror att det är första gången dom kör kampanj på Hunter, kan inte minnas att dom har haft det förut? Så, passa på!!
 
#1 - Diana DeMarkey

Åh såg det också men dom jag vill ha är slut! Ville jätte gärna ha dom gråa "smoke" men fanns inte i min storlek.

Trevlig midsommar

#2 - Världens bästa Maria

Åh nej, de har haft Hunter förr. Men jag får hoppas att de har Hunter igen eftersom de jag ville ha var slut i min storlek. Orkar liksom inte hänga på låset för att fynda :-(

#3 - Lina

Åh jag älskar mina Hunter också, så bra när det regnar. Ha en härlig midsommar, verkar som ni ska göra mkt gott :) Vad tyckte du om mina tårtor då? Du såg att jag länkade till dig båda helgerna va? Massa kramar

#4 - Mia

Tintinstyle rear sina Hunter.
Och de säljs på ÖB och Netto nuförtiden.......