bambi

Den svenska sommaren är den vackraste dagen på året
 
Nu har det regnat dom senaste dagarna här i Stockholm. Inte roligt, förutom för barnen dårå.... dom älskar att plaska i pölar och gå runt med sina Hello Kitty paraplyer.
 
Dagens tips: Om ni är oroliga när barnen är ute på Youtube så är det några svenska föräldrar som har skapat en helt barnvänlig "youtube". Nu för tiden får barnen bara titta på You Toons.
#1 - Katja

Ja sommaren innehåller på tok för mycket regn tycker jag. Men söta är dina två med sina paraplyer :).

#2 - Longevity - en blogg om hälsa

:-) Vi har haft lite mer soldagar i Göteborg för ovanlighetens skukll. Igår när det var skolavslutning var det dock hällregn :P

#3 - ::Ulle::

Vi har inte haft så mycket regn *peppar peppar*. Förra sommaren var ju hemsk på det sättet så jag håller tummarna för att det nu blir en go sommar! Men lite regndagar emellanåt så att vi kan hoppa i vattenpölar, absolut. :D

#4 - dianasdrömmar

Underbar bild på dina raringar :) kram Diana

#5 - Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Tack för tipset med youtoones =)!!

Så bra att jag var tvungen att tipsa om det på min facebook.!

#6 - Michan

Mina killar har lessnat totalt på regnet, dom vill spela fotboll och hela vår fotbollsplan e lerig :(

#7 - Amie

Vilka färgglada barn! Härligt!