bambi

En sån där dag då man vill sälja barnen på Blocket
 
Vi har varit på Gröna Lund hela dagen. Det började rätt så bra men mot slutet så blev nog barnen lite väl trötta och mitt tålamod tog verkligen slut. Efter en massa tjat och ropande så hade jag stor lust att sälja barnen på Blocket. Så, just nu orkar jag inte skriva ett inlägg om Gröna Lund... det dyker nog upp imorgon istället!
#1 - Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Den känslan får jag ett par gånger i veckan ;)

#2 - Lisa

En sån dag har vi också haft i dag.
Barnen somnade just å jag är helt utmattad.
Ända lediga dagen på en vecka, å så går allt åt skogen. :(

#3 - Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥

Hahaham Leahs min säger allt. Vet precis som hur du känner. Vi var på Skansen idag :)

#4 - jenny - mammaliv i nashville

Haha ;) Känner igen den där känslan.
Imorgon är en ny dag! :)

Älskar dig design förövrigt!!

#5 - Mamma i Stan

haha känner igen det där, vi har haft flera såna där stunder idag. gaaaah säger jag bara!

#6 - Longevity - en blogg om hälsa

Känner igen känslan

#7 - Fru Filosofi

Hej haha härlig bild =) ha en bra dag, kram