bambi

Fina fynd på stan
 
Titta vilka fina muffinsformar jag och Natali hittade på PUB. Mina favoriter var dom med ansikten och jag hade gärna köpt dom om dom inte hade varit så dyra. 79 kronor för 24 stycken kändes lite saftigt men om man ska ha en speciellt tillställning (t.ex. dop) så kan det vara värt det.
 
 
Fanns även väldigt fint strössel. Jag älskar strössel och har ett gediget förråd här hemma. Det fanns t.ex. svarta stjärnor, någor jag inte har sett förut.
 
 
Men jag hittade lite andra saker på PUB som jag kom hem med. Jättefina kritor med djurhuvud för 50 kr/förpackning (tänkte ge bort den ena) och sen superfina leksaksklockor i trä för bara 19 kronor styck!!!
 
 
Jag kunde inte låta bli att köpa hem lite doftljus men även en "doftgran" som jag har hängt i min garderob. Det är ett billigare sätt att få den goda Yankee Candle doften, för dom kostar bara 39 kronor.
 
 
Den här tykte jag var rolig... haha... "My first smart phone" en leksaks iPhone i trä!! Hittade den på DesignTorget.
#1 - Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Va mycket roliga grejer =)