bambi

Fotografierna är levererade
 
I fredags kom fotografen Sandra hem till oss med våra fotografier! Jag hade längat så efter dom och dom är så underbara! Nu måste jag bara fixa ramar till alla, några kunde jag sätta i gamla ramar (som denna här ovanför).
 
 
Fotografen har varit så söt och gullig och vi har haft en hel del personlig kontakt. Så jag blev lite rörd när hon kom med ett tack-kort till oss och små presenter! Det känns som att det är vi som borde tacka henne för alla fina bilder hon tog på oss. Jag vet att jag kommer att le varje gång jag ser vissa av dom.
 
Nu ska jag iväg och jobba! Jag jobbar några dagar till, eleverna har redan tagit sommarlov så det känns väldigt tomt på jobbet. Känns nästan som om man inte jobbar! Haha, känns som om jag åker dit och fikar och pratar med kollegor bara. Fast det kallas ju "möten"  ;)
#1 - Fröken M

Vackert av det lilla man ser,
hoppas att du visar lite mer... !! :)
Ha en skön dag på jobbet !
Kram

#2 - Millan - två små och mamma mu

Hoppas vi får se lite fler bilder? De verkar så fina! :)

#3 - Mika

Åh, vilket fint fotografi! Och fint tackkort :)

#4 - Maria

Verkligen fint foto! Så kul att ha såna fina bilder!

#5 - Beatrice, en nybliven tvåbarnsmamma

Vilken fin bild! :)

#6 - Elin

Åh vilket fint kort på eran gosse :)